Friday, February 4, 2011

2 Febuari 2011

Hello! haha.okay 2 Feb 2011 rabu lepas aku,wanong,sue,dekna gerak pergi mandi.Mula-2 ingat nak naik bas,tapi segan pulak sebab barang banyak,padahal pergi 4 org je .hahah. so last-2 ayah aku hantar :) hee. dalam kereta tu aku agak kabut sikit sebab dah lama tak pergi.ingat nak pergi Lubuk Manggis.fikir-2 balik lastly pergi sg.Congkak jelah.Lagipun Lubuk Manggis mesti muke-2 budak smkdn ramai. bikin segan je :Ddah sampai Sg.Congkak.yihaaaa.aku excited kejap sbb dah lame tak gi.pernah pergi tahun bile entah ,lupa(!)kemas-2 ape yang patut then terjun.Haha.Jakoon je kann.tengah mandi-2 tuh akma datang,terkejut jgk tapi its okay,its alright:D,ramai lagi gempak.kiteorg pun dah mule pose bagai nak rak.nak tengok gambar tak? okay nanti aku upload .okay tengok-2 jam dah pukul 3 lebih kiteorg pun kemas-2 then balikk.perhhh jalan nak keluar Sg.Congkak bapak lah jauh.sakit kaki kot (!) polak je.nasib baik tak naik bas,ade pulakkk muke-2 nanding nanti,hahah.ayah wanong ambik kteorg .yeahhhh.penat tapi syoookkkk habis,diorang cakap nak buat reunion kat situ.okay set (!) buat BBQ sekali ,mesti gempak kan. :) okayyyy ni gambar kiteorang kat sane :P



ala konon-2 yang korea tuh. :P
comel je kan :P
                          okay jangan kutuk lagi pasal aku pakai crocs tu.selipar Fipper aku hilang,terpaksa lah pakai crocs takdek kasut lain :(
entah ape punye pose lah ni :P

aku buat jahat.hahah.ishishish :P ni jelah gambar aku bubuh kat sini.act banyak lagi.nak letak kat Facebook lupe pulak macam mane nak buat album baru.adehh.nanti-2 jelah.aku pun update blog pasal ni pun lambat.Broadband lah ni lembap giler(!) bikin hot je ouhh.
THE END (!) ~EYL~
                                                  

No comments:

Post a Comment