Sunday, February 27, 2011

WO AI NI :)

Cerita dah lama tapi baru nak update.bodoh je kan? huwaaaa! takpelah.at least terupdate jgk ler blog aku niy :) ni nak story ni. ce cite ce cite. nak cite lar ni! chilexx dulu. :D okay cite dia macam ni..11 Febuari 2011 aku dah hilang takhta single dah.hahah.faham-2 jela kan.huhh. mule-2 ingat couple dengan dia just for fun.dah berapa hari tu.aku dah start cair dah.adesss! ni yang tak suke ni. dia caring aku giler kuda!*bukan nak bangga la kan tapi bangge sikit.huwaaa! :P serious doh.aku dah mula sayang dia.aku tau dulu dia player tapi dia cakap dia dah berubah.aku dah mula percaya dia sejak kes semalam. tu tak boleh cite lah. hee~ aku tak pernah bhai rasa macam ni.waah gangster giler aku! = =' takde lelaki pernah caring aku Se-caring dia.dan sekarang aku tak start senyum sorang-2. hahah. cehceh. tapi kawan-2 aku ade jugak cite pasal dia. aku abaikan .bukan tak caye member aku.tapi aku rasa macam dah lama kenal dia.:) salt kan? huahua. mesti korang blur ape maksud salt tuh. mksdnye salt couple la.biasenye orang selalu panggil "sweet couple right? kiteorang buat kelainan sikit.hahah :Daku bukan jenis memilih nak lelaki yang handsome.tak okay! bfie hnsem pun kalau hati macam kude baik tak payah.bukan nak cakap dia tak hnsem but sweet la.suke tengok lesung pipit dia. hee~ Ya Allah sumpah aku tuuuut dengan dia. malu la nak bagitahu.hahahaha. menggelabah je kan. cuma satu je aku harap.dia tak game aku. dah serik kot aku kena. harap dia orang terakhir aku couple :) boleh kan irfan? <3 You :) kita dah sepakat kan. cehhh. berjiwangan pulak aku niy.


         I LOVE YOU NOT ONLY FOR WHO YOU ARE BUT
                                              WHO I AM WHEN I AM WITH YOU <3

                          

No comments:

Post a Comment