Sunday, February 13, 2011

Banyak dugaan lah tahun ni(!)

ce cerita.okay nak story la ni.cerita dia mcm ni masa perhimpunan ade cikgu ni panggil aku dengan 3 kkawan aku lagi masuk bilik disiplin.aku takut jugak,cikgu panggil sorang-2 then aku masuk dia tanye ade ambik ape-2 tak dalam kereta cikgu.aku dah lah tengah menggeletar.mana taknye tak buat pape salah then kena panggil secara tiba-2.ciwak lah kan. aku jawab lah ambil ape.cikgu kata barang berharga.aku dah blur.aku ape lagi pertahankan diri aku lah kann.dah memang aku tak ambik.nak buat macam mane takkan aku nak mengaku benda yang aku tak ambik.memang stupid habis lah kan kalau aku mengaku.dah stop cerita pasal tuh.nak cerita panjang sangat.malas aku nak menaip. ni kes semalam pulakk. sumpah jantan ni Fake giler lah.ade ke dia cakap kat budak taman aku yang time kau coup dia aku buat aksi terlarang? melampau wei(!) bila mase pulak aku buat  bende bodoh tu dengan kau ,aku tau cerita ni pun budak taman aku text aku.nasib baik dia tanye aku.kalau tak aku tak tau lagi ape dia nak fitnah aku.haisssshhh ! bengang giler aku. dah lah kena tuduh pasal tuuuutt. then kena fitnah buat benda tak senonoh. dugaan ohh dugaan.tension aku(!) ~EYL~

No comments:

Post a Comment