Sunday, March 13, 2011

11 mac 2011.

2 hari punye cite ni. haha. sengal punye dyana. hahah. memang aku suke macam tuhh.okay tarikh ni ade 3 peristiwa berlaku. First, Niza kena tepung 1 kg. best kann? hahah. kesian sayang aku, mula-2 kiteorang memang rancang taknak wish time datang sekolah. merengek habis dia. cakap kiteorng lupe birthday dia konon. lupe la sangat kan.at last habis kau mandi tepung, hahah .syiokk habis laa.best kan main tepung yunk? hahah. then semua orang dah pandang-2. giler malu laa. aku pun buat muke tebal. mesti dorang fikir kiteorang terencat kan. sesuai masuk kelas PK. huaa.jeleous lah tuh.okay done! Love yaa.Second , aku dengan dia dah sebulan. cehwah baru sebulan pun nak kecoh kan aku ni. hahah,kesah pulak aku kann. senyum sorang-2 pulakk. okay dah! haha. sayang kau . ! <3 haaa. Third pulak. esok hari baca je paper tengok Jepun dilanda tsunami + gempa bumi. teruk giler kot. Ya Allah sumpah seram giler . takut kot. sekelip mata je musnah macam tu.mungkin balasan Tuhan kot,mintak-2 la Malaysia jauh daripada musibah macam niy. Hopefully.! entah laa.bila fikir balik,. errr. seram sejuk aku dibuatnyee. so banyakkan la amal sekarang . waaahhh <3

No comments:

Post a Comment