Tuesday, March 15, 2011

Hari marah sedunie kot. HAHA

jyeaah. asal dengan tajuk tu la pulak kan. hahah. hari ni ramai emo apehal la pulak. termasuk aku. mula-2 aku okay je dengan dia then ade sikit salah faham.act aku tak tau gaduh ke tak niy. adess. pening aku. dengan masalah kawan aku lagi. takpe la.kawan punye pasal kan. :) baik pulak aku niy. biase la tuh! :P ayat mintak penyepak macam tu laa:D okay kiteorang nak cakap gaduh tak lah gaduh. masing-2 panas baran. dahsyat dahsyat. Nazmi raja lawak tuh. dah tersingkir dah pun. :Phah memang dahsyat habis lah. ego kau dengan aku terserlah :)hahah. at last dia call aku. aku taknak angkat sebab aku takde mood . kang aku angkat tak pasal-2 kena maki dengan aku. sorry :) banyak kali dia call sumpah takde mood then terus off handphone :) then mood aku nak okay sikit aku on hp balik tengok 50 panggilan rindu. *cehh bajet padahal baru 50. poyo giler dyana.sumpah poyo! :P alahai salt nye lah you kan, :)  aku text dia balik. say sorry bagai. mengalah jugak aku. aku malas la nak badmood lama-2. takde untungnye. sorry okay !jap jap asal aku menggelabat tuut semacam ni.cite pasal boyfie bagai. ish ish :D dah aku dah merepek cite pasal boyfie. adesss. sejak dua menjak ni aku dah menggedik .hua! kan? mesti korang cakap gedik punye. cayalahh. thanks a lot = =' jerk . suke hati aku la . blog aku. heheh,yihaaa :D okay done nak tidur.salam 1 dunia  :)

No comments:

Post a Comment