Sunday, March 13, 2011

Santai jo kerja aku . :)

Hmm. hari ni aktiviti aku tak lah gempak mane. hahah*ayat mintak kaki je ouhhh.. bangun tidur je tidur mandi then call orang tersayang. hua.! time tu dia tengah tidur aku call.sweet giler suare dia. huh! okay dah cukup. menggedik pulak kau kan. haihh.sekeh tau la. :P then kerja aku hari ni santai je. macam tittle kat atas tu. hee. mane taknye. buku tak bukak. LMC pun satu pun tak terusik,kasut tak basuh lagi. adehh. malas betul la nak buat.heheh. yelaah cuti ni kan just for fun . betul tak. hahah.karang tak buat silap-2 kena bebel. tak larat eden nak dongar.:D makan nasi pun tak hari ni, memang best lah kan. asyik tengok tv je kerja,then online,malas nak makan, hahah, makan pun malas . tak boleh bla lagi hah. memang seharian aku bersantai hari ni. tak buat satu kerja rumah pun.kemas rumah? tak yah cakap lah memang tak buat aku hari ni. bersantai lah katakan. heheh.nasib baik mood mak aku o.k hari ni. kalau tak memang dah mengamuk dah dia. hahah. comel je :)okay pasal arsenal kalah tu .err. sumpah sakit hati gilerr. rase macam nak curang balik kat M.U je. huaa.macam mane lah boleh kalah kan.eee! Jerk! :D

No comments:

Post a Comment